השר בני גנץ: "נבוא חשבון עם מבקשי רעתנו"

    איתי גדסי No Comments on השר בני גנץ: "נבוא חשבון עם מבקשי רעתנו"

    השר בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי, סייר היום במפקדת פיקוד מרכז יחד עם השר חילי טרופר. לאחר מכן ביקר במספר מקומות נוספים בגוש עציון. בסיום הסיור אמר גנץ: "אין ולא יהיו לחמאס ערי מקלט – לא בעזה, לא באיו"ש ולא בשום מקום – קרוב או רחוק"

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ ביקר היום במפקדת פיקוד מרכז יחד עם השר חילי טרופר. לאחר מכן הגיע השר לחמ"ל המועצה המקומית אפרת יחד עם ראש המועצה המקומית אפרת, עודד רביבי וראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן. השר קיבל סקירה על האתגרים הביטחוניים והאזרחיים בגזרה ושמע על מוכנות המועצה להתמודדות עימם.

    בנוסף, ביקר השר גנץ בבית הספר שדה 'כפר עציון', המארח כמאה משפחות מהישוב שלומית שבעוטף וביקש לחזק אותן בימים האלה, גנץ הודה לצוות בית הספר על ההתגייסות החשובה וכן המאמץ לנהל שגרה בצל המלחמה למשפחות.

    מדברי גנץ בסיום הסיור: "אני מסיים ביקור בפיקוד המרכז ובגזרת יהודה ושומרון. פגשתי מפקדים נחושים, כוחות פרוסים בהגנה ובהתקפה, תושבים ומנהיגים אזרחיים מקומיים שמבינים את האחריות שעל כתפי כולנו ופועלים עם צה"ל במטרה להגן על תושבי הגזרה. אנחנו ביום קשה, ואני מבקש להביע צער על נפילתם של חיילינו – ידענו שהקרבות יהיו קשים, שיהיו מחירים וגם ידענו שהרוח האיתנה תתחזק – עד הניצחון. אנחנו נלחמים בכל החזיתות, ופוגעים בחמאס בכל מקום שבו הוא נמצא.
    אין ולא יהיו ערי מקלט – לא בעזה, לא באיו"ש ולא בשום מקום – קרוב או רחוק".

    "נרדוף אותם בלילות ובימים, בעריהם ובמיטותיהם, בעזה ובג'נין, מעל הקרקע ומתחת לפני הקרקע. מי שמצטרף לדאע"ש של ימינו ומנסה לאתגר אותנו נמצא על הכוונת וישלם מחיר כבד במקום שזה יכאב לו, ובזמן שיתאים לנו וזה יהיה זמן רציף וארוך. אנחנו נבוא חשבון עם מבקשי רעתנו. אזרחי ישראל – זה יהיה ארוך, זה יהיה מורכב , זה יהיה קשה ולפעמים זה גם יכאב. אבל אנחנו ננצח" סיים גנץ.



    0 תגובות